بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تجلیل شدند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عادل شفیعی در مراسم تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در ستاد هلال احمر استان برگزار شد اظهار کرد: کمک به هم نوع نیازمند مشارکت جمعی و تلاش افراد در گروه است و اگر یک نفر از اعضا مشارکت لازم را نداشته باشد بی‌شک نتیجه لازم حاصل نمی‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: درخشش جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اکنون نتیجه تلاش کارکنان خدمتگزاران در سال‌های گذشته است .

شفیعی با اشاره به اینکه برای ارتقا و تحقق اهداف والای جمعیت باید از تجربیات بازنشستگان درس گرفت عنوان کرد : من و همه اعضا خدمت‌رسان در زمان حال افتخار شاگردی بازنشستگان کنونی را داشته‌ایم و همیشه نصایح آنان را سرلوحه انجام امور خود در جمعیت قرار می‌دهیم.

وی افزود: اگر بخواهیم از بازنشستگان تجلیل کنیم هیچ چیز در دنیا نخواهد توانست زحمات و خدمات بشر دوستانه دوران طلایی حضور این بزرگ‌واران را جبران کند اما تنها می‌توانیم بگوییم نیت و فعالیت شما خدایی بوده و تنها پاسخ واقعی زحمات خویش را در دنیای ابدی دریافت می‌کنید.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه عمر انسان در زمان حیات به دو بخش تقسیم می‌شود اظهار کرد: اولین بخش عمر انسان دوران تحصیل و خدمت در دستگاههای مختلف و بخش دیگر زمان فارغ شدن از این دو وظیفه‌ای که همیشه در زمان خاص خود به دوش می‌کشیم است.

حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی گفت: ایام بازنشستگی بهترین زمان برای کسب معارف دین و نزدیک شدن به خداوند متعال است که می‌توان در این فرصت طلایی پیش آمده خود را به غافله‌ای که از آن جا مانده‌ایم برسانیم و از لحظات عمر خویش لذت برده و توشه آخرت جمع کنیم.

در این مراسم دبیر کانون بازنشستگان جمعیت کرمانشاه از خدمات و فعالیت‌هایی که در کانون انجام می‌شود گزارش را ارئه داد و از 7 نفر بازنشسته جمعیت هلال استان کرمانشاه تجلیل شد.

در این مراسم از سونیا گماری دارنده مدال برنز آسیا و عضو جوانان جمعیت هلال احمر و بهمن پرورش امدادگر داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در رشته غریق نجات تجلیل شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com